Ulubieńcy kosmetyczni miesiąca- Maj



1. TRESemme, odżywka do włosów zniszczonych Biotin+ Repair 7 z Biotyną i kompleksem Pro-Bond
Bardzo polubiłam się z tą odżywką już od pierwszego użycia. Ma bardzo poręczne opakowanie, ładny zapach i przede wszystkim cudowne działanie. Moje włosy z natury są bardzo zniszczone, po ostatnim okresie niestosowania niczego oprócz szamponu sytuacja była dramatyczna. Zachęcona bardzo wysokimi opiniami odżywki na stronie wiżaż.pl zakupiłam ją w Rossmannie. Już po pierwszym użyciu zauważyłam rezultaty. Włosy są przyjemne w dotyku, wygładzone, ładnie się układają, dobrze się rozczesują. Pojemność opakowania również na plus, 400 ml przy moich długich i gęstych włosach to zbawienie. Koszt odżywki to około 20 zł, biorąc pod uwagę pojemność zdecydowanie warto!


2. Dermedic Emolient Linum regenerujący krem do rąk
Zbawienie dla moich suchych, spękanych i czerwonych dłoni po zimie. Krem bardzo szybko się wchłania, ma przyjemny zapach, doskonale nawilża i regeneruje skórę. Poprawa pogody w połączeniu z tym kremem sprawiły, że po wszelkich pęknięciach nie ma żadnego śladu. To co mnie urzekło to przede wszystkim szybkość wchłaniania się. Jak dotąd nie stosowałam żadnego kremu, który robił by to tak szybko, a przy tym tak dobrze działał na dłonie. Nie zostawia tłustej powłoki, nie przeszkadza w codziennych obowiązkach. Dostępny jest w aptekach w pojemności 100 ml w cenie około 12 zł. Zdecydowanie polecam!


3. Blistex Intensive Lip Relief intensywnie regenerujący balsam do ust
Myślę, że wszystkim jest już on doskonale znany. Ja kupiłam go po raz pierwszy jakiś czas temu zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami. I jak się okazało sprawdził się u mnie równie dobrze.
Potrafi przez jedną noc zdziałać cuda. Doskonale ratuje usta z zimowej opresji. Kosztuje około 12 zł i jest dostępny w Rossmannie.



4. Hean Matte All Day Compact Powder Bronzing 505 Jamaica Sun
Długo szukałam idealnego bronzera dla mojej jasnej karnacji, który nie zostawiałby plam. Gdy kupiłam ten bronzer moje poszukiwania się zakończyły. Jest to bardzo jasny, ciepły, co nie każdemu się spodoba, odcień. Jest to idealny produkt dla początkujących, ponieważ nie można nim sobie zrobić krzywdy. Bardzo dobrze się rozprowadza. Jedyną wadą jest to, że nie utrzymuje się zbyt długo, jednak można dołożyć go w każdej chwili, nawet bez użycia lusterka. Ja kupiłam go za około 14 zł w drogerii internetowej Cocolita i bardzo serdecznie polecam wszystkim posiadaczkom jasnej karnacji.


5..Golden Rose Soft&Matte Creamy LipColor 101
Pomadka idealna na co dzień. Nie zastyga do pełnego matu, lecz zostawia satynowe wykończenie. Ładnie i równomiernie się rozprowadza. Zawiera olejki jojoba i awokado, nie tworzy "skorupy", przez co jest bardzo komfortowa w noszeniu. To jeden z najlepszych produktów do ust, który jednocześnie nawilża i daje intensywny kolor. Jej cena to ok. 20zł, ja swoją kupiłam w drogerii internetowej Cocolita.



6.Victoria's Secret Love Spell mgiełka do ciała
Mgiełka jest o bardzo słodkim kwiatowo- owocowym zapachu kwiatu wiśni z brzoskwinią. Jest lekka, niedusząca, przez co świetnie nadaje się na letnie dni. Nie jest zbyt trwała, jednak nie stanowi to problemu. ponieważ jest bardzo wydajna i można używać jej kilkakrotnie w ciągu dnia. Opakowanie zawiera aż 250ml i starcza na długo. Dostępna jest w perfumeriach internetowych za ok. 50zł

Komentarze